ELKÖTELEZETT, SZAKÉRTŐ SUPPORT
ELKÖTELEZETT, SZAKÉRTŐ SUPPORT
PROAKTÍV, TÁMOGATÓ PROJEKT MUNKA
PROAKTÍV, TÁMOGATÓ PROJEKT MUNKA

A HOSSZÚ TÁVÚ SIKER KULCSA: A JÓ EGYÜTTMŰKÖDÉS!

GYORS ÉS GONDOS KIVITELEZÉS

... ÉS SZAKSZERŰEN DOLGOZUNK!

LELKESEN

GYORSAN

GYORS ÉS GONDOS KIVITELEZÉS

HATÉKONYAN

AZONNALI, TESTRESZABOTT TÁMOGATÁS

Akár Skype-on is
Akár Skype-on is
Email - bármikor
Email - bármikor
Telefonon - akár 7x24 órában
Telefonon - akár 7x24 órában

SZAKÉRTŐ HELP-DESK

HOSSZÚ TÁVRA SZÓLNAK

ÖTLETEINK TARTÓSAK

MÉGIS EGYSZERŰ ÉS BARÁTSÁGOS MEGOLDÁSOKAT ALKOTUNK

KREATÍV & MODERN

ELKÖTELEZETT, SZAKÉRTŐ SUPPORT
ELKÖTELEZETT, SZAKÉRTŐ SUPPORT
PROAKTÍV, TÁMOGATÓ PROJEKT MUNKA
PROAKTÍV, TÁMOGATÓ PROJEKT MUNKA

A HOSSZÚ TÁVÚ SIKER KULCSA: A JÓ EGYÜTTMŰKÖDÉS!

GYORS ÉS GONDOS KIVITELEZÉS

... ÉS SZAKSZERŰEN DOLGOZUNK!

LELKESEN

GYORSAN

GYORS ÉS GONDOS KIVITELEZÉS

HATÉKONYAN

AZONNALI, TESTRESZABOTT TÁMOGATÁS

Akár Skype-on is
Akár Skype-on is
Email - bármikor
Email - bármikor
Telefonon - akár 7x24 órában
Telefonon - akár 7x24 órában

SZAKÉRTŐ HELP-DESK

HOSSZÚ TÁVRA SZÓLNAK

ÖTLETEINK TARTÓSAK

MÉGIS EGYSZERŰ ÉS BARÁTSÁGOS MEGOLDÁSOKAT ALKOTUNK

KREATÍV & MODERN

Szolgáltatásaink

Az IT rendszerek sikeréhez a jó szoftver nem minden, csak a kötelező alap. A megfelelő szolgáltatás csomag nélkül nem sokat ér, csak egy könyvnyi kód.
Tudjuk, hogy vállalti IT rendszereink sikere legfőképp azon múlik, hogy milyen minőségű szolgáltatást tudunk hozzá nyújtani – olyat, ami az informatikai rendszert valóban értéket termelő eszközzé teszi az Ön számára.
Szolgáltatásaink lefedik a szoftver megoldásainkhoz kapcsolódó teljes folyamatot, és minden részterületet az igényfelméréstől és specifikációtól az implementáción és projekt menedzsmenten át a működtetést támogató folyamatos szolgáltatásokig.

Igényfelmérés, specifikáció

Nem sablont erőltetünk Önre: pontosan megismerjük igényeit, és specifikáljuk az Önre szabott megoldást.

Nincs két egyforma vállalat, nincs két ugyanúgy gondolkodó cégvezető, nincs két teljesen azonos működési modell.
Az Önt megfelelően kiszolgáló szoftver megoldásnak is részben egyedinek kell lennie. Rendszereink hatékony eszközök az Ön számára, nem pedig alkalmazkodási kényszert jelentő adminisztrációs nyűgök.
Nincs két egyforma vállalat, nincs két ugyanúgy gondolkodó cégvezető, nincs két teljesen azonos működési modell.
Az Önt megfelelően kiszolgáló szoftver megoldásnak is részben egyedinek kell lennie. Rendszereink hatékony eszközök az Ön számára, nem pedig alkalmazkodási kényszert jelentő adminisztrációs nyűgök.
  • MEGVIZSGÁLJUK

    Minden részletre ügyelve mérjük fel igényeit!
  • MEGTERVEZZÜK

    Megtaláljuk a legjobb, legötletesebb megoldásokat!
  • DOKUMENTÁLJUK

    A specifikációt érthető fomában kapja meg!
Önnek tehát olyan informatikai rendszer kell, ami az optimális működési modellt támogatja, hatékonyabbá teszi cége működését, azaz egy értékteremtő eszköz, mely növeli az eredményességet.
Ez a cél komoly feldatatokat ró ránk:
Meg kell ismerjük a cégét alaposan, legyen az bármennyire egyedi, netán bonyolult. Ha ez megvan, jöhet a következő: kell a kreativitás és a tapasztalat, hogy a lehető legkevesebb munkával a legjobban illeszkedő megoldást szállíthassuk Önnek.
Ez munkánk izgalmas része – hogyan csináljuk?
  • Interjúk

    Személyes interjúkat, megbeszéléseket folytatunk Önnel, és meghatározó kollégáival.

  • Vizsgálat

    Személyesen megnézzük, megtapasztaljuk, hogy működik cége, milyenek a folyamatok, és mik a kulcs problémák.

  • Tanácsadás

    Nem rejtjük véka alá, ha valamivel nem értünk egyet: ha van jobbító ötletünk akár a működési modellt, akár bármely részletet illetően, azt érvekkel alátámasztva Ön elé tárjuk.

  • Specifikálás

    Összevetjük igényeit a vállalati rendszereink funkcionális képességeivel, megtervezzük a szükséges testre szabási teendőinket, és kidolgozzuk azt az egyedi módot, ahogyan rendszereink használata a legnagyobb hasznot hajthatja Önnek.

  • Dokumentáció

    Írásos specifikációt adunk át Önnek: egy üzleti nyelven írt anyagot, amelyet véleményezhet, és ami alapján mérhető lesz a munkánk.

Mindeközben Ön nem programozókkal, informatikusokkal tárgyal, hanem rendszer szervező szakemberekkel – olyanokkal, akik az Ön nyelvét beszélik, megértik a problémáit, igényeit, és nagy tapasztalatokkal rendelkeznek a legkülönbözőbb típusú vállalatok támogatása terén.

Implementáció, rendszer bevezetés

Szoftvert telepíteni gyerekjáték. Működő rendszerré tenni, bevezetni – szép szakmai kihívás, már-már művészet!

Egy üzleti IT projekt sikerességét legnagyobb mértékben befolyásoló elem: az implementáció minősége.
Nem állunk meg ott, hogy egy Önre szabott szoftvert szimplán átadunk Önnek. Ahhoz, hogy a szoftverből egy értéket termelő, valóban támogató rendszer legyen még sok fontos teendőnk van, melyeket úgy végzünk el, hogy biztosítsák: Ön elégedett legyen, és a befektetése megtérüljön.
Egy üzleti IT projekt sikerességét legnagyobb mértékben befolyásoló elem: az implementáció minősége.
Nem állunk meg ott, hogy egy Önre szabott szoftvert szimplán átadunk Önnek. Ahhoz, hogy a szoftverből egy értéket termelő, valóban támogató rendszer legyen még sok fontos teendőnk van, melyeket úgy végzünk el, hogy biztosítsák: Ön elégedett legyen, és a befektetése megtérüljön.
  • PROJEKT MENEDZSMENT

    Megtervezzük, és szakértelemmel sikerre vezetjük a projektet!
  • TESZTELÜNK & TÁMOGATUNK

    Alapos tesztek – önállóan és Önnel közösen is!
  • OKTATUNK

    Magabiztos, runtinos felhasználókat képzünk!
Önnek tehát valójában arra van szüksége, hogy az informatikai rendszert a cégénél a mindennapok természetes részévé tegyük, és hogy a használata magától értetődő legyen a magabiztos tudással rendelkező kollégái számára, tökéletesen illeszkedve a munkamódszereihez, folyamataihoz. Így válnak ECoNET alkalmazásaink értékteremtő eszközzé az Ön kezében – egy többszörösen megtérülő befektetéssé.
Ezt elérni nem is olyan egyszerű, de erre való a szakmai felkészültségünk, és a negyedszázados tapasztalatunk.
A projekt teljes folyamatán végigvezetjük, fejlett, adaptív módszertannal. Mit fog tapasztalni? Tervezett, kiszámítható bevezetési folyamat visszacsatolási lehetőségekkel, operatív, kompetens, támogató projekt vezetés, magabiztos tudással bíró kollégáinak növekvő elkötelezettsége, és végül: egy tesztelt, cégre szabott, könnyen használatba vehető IT rendszer.
Mi mindent fogunk Önnel közösen végrehajtani?
  • Projekt tervezés

    Az Ön igényei, és az objektív lehetőségek összehangolásával készítjük el a reális és hatékony projekt tervet.

  • Az Ön hozzájárulása

    Meghatározzuk azt is, hogy Öntől és kollégáitól milyen típusú és mértékű közreműködés szükséges.

  • Projekt menedzsment

    Kompetens projekt menedzsment: állandó kontroll alatt tartjuk saját csapatunkat, de az Ön kollégáit is segítjük, hogy elvégezhessék feladataikat.

  • Teszt támogatás

    Támogatjuk kollégáit a tesztüzem során – személyes jelenléttel, tapasztalattal, türelemmel.

  • Oktatás

    Minden érintett kollégáját oktatjuk: mindenkit a szükséges mértékben, kialakult módszertannal, a saját munkájából vett példákon keresztül.

Mindeközben Ön nem programozókkal, informatikusokkal tárgyal, hanem projekt menedzsment terén, és oktatásban is jártas szakemberekkel – olyanokkal, akik az Ön nyelvét beszélik, ismerik az Ön cégét, tudnak bánni a különböző beosztású kollégáival, és nagy tapasztalatokkal rendelkeznek a legkülönbözőbb típusú vállalatok támogatása terén.

Projekt módszertan – Önre szabva

Sokféle projekt módszertan létezik a tankönyvekben. Mi azonban a való életben dolgozunk – módszerünk mindig az ügyfélhez, a termékhez igazodik.

A rendszer bevezetés sikerét alapvetően befolyásolja, hogy milyen megközelítéssel hajtjuk végre a projektet. A megközelítésnek ugyanis illeszkednie kell az ügyfelünk jellemzőihez, elvárásaihoz, felkészültségéhez, de ugyanígy a bevezetendő szoftver megoldás jellegéhez, és az elvégzendő testre szabási feladatok nagyságához is. Nem könnyű megtalálni az optimális utat! Szerencsére ebben már 30 éves tapasztalattal rendelkezünk, így – ha kicsit közelebbről megismertük Önt és elvárásait – ezt a problémát bátran ránk bízhatja.

Íme, néhány példa projekt módszereinkből

Önhöz melyik áll a legközelebb? Beszéljük meg!

  • Lineáris bevezetés

    Ez a módszer megfelel a jól ismert, és elterjedt vízesés (waterfall) modellnek.
    Lényege:
    • Az igények teljes körű, mélyre ható felmérésével indítunk, amit egy részletes specifikáció elkészítése követ.
    • A specifikáció jóváhagyása után kezdődnek a fejlesztési, adaptációs munkálatok, melyek teljes körű lezárása után következnek az átvételi tesztek.
    • A specifikációtól eltérő, később felmerülő igények külön elszámolás alapját képezik, és külön fázisban kerülnek megvalósításra.
    Akkor ajánljuk ezt a megközelítést, ha
    • az igények ügyfél oldalon előzetesen pontosan meghatározhatók, egyértelműek,
    • és / vagy viszonylag standard funkcionalitásokat érint többségében a projekt.
    Tipikusan ilyenek az ügyviteli rendszer bevezetések.
  • Agilis módszer

    Az agilis projekt lényege, hogy a projektet fázisokra bontjuk:
    • Egy előzetes, nagyvonalú igényfelmérés alapján a részletes igényeket mindig csak az adott fázisra vonatkoztatva határozzuk meg.
    • Egy-egy fázisban csak az adott részfunkcionalitás kerül kialakításra / adaptálásra, valamint tesztelésre, és átadásra.
    • A fázisokra bontás lehetőséget ad sok visszacsatolási pont beiktatására, és így a végső funkcionalitás folyamatos tökéletesítésére.
    Általában akkor ajánlható ez a megközelítés, ha
    • az igények teljes pontossággal előzetesen nem határozhatók meg,
    • és / vagy nagy jelentősége van a felhasználói felület viselkedésének,
    • és / vagy viszonylag sok fejlesztési, adaptációs munka igényeltetik.
    Tipikusan ilyenek az egyedileg kialakítandó funkcionalitású rendszerek, és a mobil fejlesztések.
  • Alkalmazkodó módszer

    Ez a módszer nem egy klasszikus megközelítés, mégis ez a kedvencünk, mert az esetek jelentős részében ez biztosítja legjobban a projekt sikerét.
    Lényege:
    • Az implementációt a lineáris modellnek megfelelően egy mindenre kiterjedő, részletes igényfelméréssel kezdjük, de ezt úgy hajtjuk végre, hogy adott szoftver megoldásunk létező funkcionalitásához képest határozzuk meg a többlet, vagy módosítási igényeket.
    • A különbség feltárás közben már elkezdjük a megvalósítást is, amely lehet paraméterezés, vagy adaptációs munka.
    • Időről időre bemutatunk egy-egy prototípus részt, amit az ügyfelünk megvizsgálhat, és ha szükséges, további módosításokat is igényelhet rajta.
    • A különbségek teljes körű feltárása, és az ezeknek megfelelő megvalósítás után következnek az átvételi tesztek.
    Ezt a megközelítés akkor ajánljuk, ha
    • a bevezetendő szoftver megoldás nagyon közel áll az igényekhez,
    • és / vagy nagymértékben paraméterezhető és egyszerűen adaptálható.
    És hogy miért ez a kedvencünk? Egyértelmű:  mert az ECoNET informatikai rendszerek gazdag funkcionalitással rendelkeznek, rendkívül rugalmasak, és könnyen adaptálhatók. Ezt nem kell elhinnie – győződjön meg róla a valóságban!

Folyamatos támogatás, hot-line

Sikeresen elindult a rendszer? Nagyszerű! És most képezzen ki szakértőket a mindennapos kérdések kezelésére? Szó sincs róla – bízza ezt ránk! Szakértő támogatást nyújtunk – akár évtizedeken át is!

Gyorsan, hatékonyan, közvetlen stílusban - mindig a megoldásra koncentrálva.

FOLYAMATOSAN TÁMOGATJUK A MUNKÁBAN!

Gyorsan, hatékonyan, közvetlen stílusban - mindig a megoldásra koncentrálva.

FOLYAMATOSAN TÁMOGATJUK A MUNKÁBAN!

  • Élő hot-line

    Megakadt? Kérdése van?

    Csak egy telefon!
    Nincs géphang, nincs hosszú menü…
    … szakértő kollégánk válaszol, azonnal!

  • Személyre szabott szolgáltatás

    Speciális megoldások vannak Önnél?

    Pontosan ismerjük az Önnél működő verziót!
    Mi több: az Ön egyedi működési modelljét is!
    Személyre szabott segítséget fog kapni.

  • Magas rendelkezésre állás

    Speciális munkarendben működik?

    Semmi gond – elérhetőek leszünk!
    Mi akkor dolgozunk, amikor Ön – akár hétvégén is!

  • Támaszkodjon ránk!

    Ideges? Frusztrált? Próbálkozik, de nem sikerül?

    Ne fecsérelje az idejét – hívjon, segítünk!
    Meglátja: a beszélgetés végére jobb kedve lesz.

LBS ECoNETLBS ECoNET Kft.

: +36 24 950 376

: info@lbseconet.hu

Nagyvállalatoknak

KKV szektor